(eko)logicznie

Trendy eko – szumnie, chmurnie i całkiem dobrze się monetyzują. Więc dlaczego nie połączyć ich jeszcze dodatkowo z ładnym opakowaniem i przenieść w artystyczny wymiar?

Edina Tokodi i jej (eko)estetyczne zabawy.

Bardziej przemawia do mnie taka forma, niż … np. modelki przeciwko … , populistyczne zbiegi L’Oréal, czy handel ekobrandami.

Cóż?

Rada: Ekodesign!


2 comments


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s