do wyboru do koloru

Niby nic nowego, ale czasem chętnie odświeżam „stare” pomysły w myśl zasady – Choose A Different Ending.

Zasada owa głosi:

Choose A Different Ending is an interactive film that allows you to decide what happens next. You can interact with it, choose what to do and decide how it ends. In Choose A Different Ending you decide whether to live or die.

Cukiereczek ukryty jest na stronie droptheweapons.org – stworzonej na potrzeby kampani realizowanej przez Metropolitan Police Service.

Oby więcej takich cukiereczków.

Rada: Zuckerbaby!


5 comments

  1. taka interaktywność wydaje mi się o wiele bardziej frapująca, bo angażująca widza, niż tak bardzo obecnie modne (Avatar) drobiazgowe – w swojej metodzie niemalże barokowe – cyzelowanie filmowej materii techniką 3D

  2. i tu trafiłeś w sedno – też preferuję angażujący mnie przekaz i do tej pory nie wdziałem żadnej polskiej realizacji opartej na tym prostym schemacie. Ad Avatara to jeszcze nie widziałem, ale film osiągnął już swoją masę krytyczną jeżeli chodzi o rozmowy z ludzmi, więc pora na uzupełnienie zaległości😉


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s