powtórkowo

Jestem typowym wzrokowcem – to takie 100% przeświadczenie, że ładniejsze = fajniejsze/lepsze/etc. I trzymam się tego, chociaż często zaskakują mnie brzydkie kaczątka, ale … .

D&AD – Packaging Design – jak zawsze będzie piękno, użyteczne piękno i jak zawsze będzie królować estetyka w wersji mini. Ciekawy jestem finalistów. A poniżej parę prac z zeszłorocznej edycji konkursu:

Przez tę wódczaną „miłość” (Absolut Disco) trochę monotematyczny się staję, ale niech będzie. Z drugiej strony strony przemawia do mnie forma Soso – taki wtręt ad kuchennych dyskusji:

Jeden z członków jury tak oddaje idee D&AD:

One quality I will be looking out for is a pack that seduces me to pick it up and fondle it – something you can’t do, without appearing ridiculous, with an ad or commercial!
John Blackburn, Blackburn’s

Rada: 100%.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s