krwiście_2

Wyszło mi, że w pewnym sensie jestem monotematyczny, zwłaszcza w odniesieniu do oglądanych przeze mnie seriali. Dlatego tym milej zaskoczyła mnie zeszłotygodniowa nominacja czołówki True Blood do nagrody Emmy, w kategorii Outstanding Main Title Design.

Nie wchodząc w szczegóły, – po raz kolejny brawa dla Digital Kitchen za dobrą robotę i taką sobie kampanie reklamową drugiego sezonu.

harley_banner

Jak zawsze HBO rządzi i brawa dla niej za niesłabnącą miłość do Allana Balla, mimo jego słabszej formy.

Jak zawsze przemycam swoje napojowe fascynacje, więc tym razem tylko zajawka Irn Bru.

sheep_0

Rada: Be Various!


2 comments

  1. W końcu ktoś zaczął pisać o Irn-bru😉 Patrząc na to jak się reklamuje, jedną z ostatnich możesz znaleźć w liknu poniżej:

    odnoszę wrażenie, że pozycjonuje się jako napój unisex/uniage – czyli coś podobnie do Coca-Coli. Czyżby kompleks?

    Pozdrawiam,
    Michał

  2. Ostanio znalazłem całkiem interesujące podsumowanie – Social media a double-edged sword – autorstwa Camille Alarcon, w MarketingWeek, traktujący o nowych mediach, w kontekście społecznościowej rywalizacji między Coca-Colą a ” …unhealthy Scottish beverage Irn-Bru”.

    Kampanie reklamowe Irn Bru, może poza bałwankiem, są mocno przeciętne, tak na poziomie High School Musical … ale się sprawdzają i … to jest trochę paradoksalne.
    😉


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s