thinking space

Nie raz zastanawiałem się jak wyglądają i czym są zawodowo/osobiste przestrzenie? THE ECONOMIST – THINKING SAPCE poprowadził mnie w bardzo personalną podróż i … było to interesujące przeżycie.

Interaktywność tego przeżycia sprawia jednak, że długi opis mógłby tylko osłabić efekt, więc parę shotów poniżej:

economist

W tę podróż wybrałem się za namową Facebooka.

economist_4

Ze spotkanych przeze mnie osób wymienić mogę np:
– Daniel Ek, co-founder of music sight Spotify,
– Elisabeth Chavelet, Deputy Editor-in-Chief of Paris Match magazine,
– Andrea Llosa, fashion designer.

economist_2

Do tej pory nie wiem, czy bardziej poruszyła mnie historia maszyny do szycia, czy macbooka.

economist_3

Na pewno warto zastanowić się w jaki sposób The Economist kreatywnie zapładnia każdego z bohaterów.
A poza tym to typowe ble, ble, ble marketingowe o budowaniu pozycji marki, społecznościowej kampanii, „lansie”, koncepcji agencji BBDO , interesujących ludziach, promowaniu pewnych wartości, prasie drukowanej, itp.

Rada: Go explore for yourself!


Skomentuj

