newsowo

Augmented reality (AR) – to nie tylko wzbogacanie rzeczywistego obrazu o wygenerowane wirtualnie światy, ale coraz bardziej świadomy rynkowo produkt „bawiący” się własnymi możliwościami. Nad wyraz efektownie.

Idee AR doskonałe oddaje produkcja Devilfish zrealizowana dla Columbia Records. W skrócie to interaktywny sposób promowania dokonań Juliana Perretta. Trochę zjechany na CR Blog, ale warty zobaczenia.

Topowi interaktywni gracze wykorzystują to już od dawna – tu przoduje North Kingdom, projekt Smartgrid realizowany dla General Electric oraz Google – prezentując np. koncepcje alternatywnych źródeł zasilania, wraz z symulacją … wiejącego wiatru.

Wirtualny tenis? Czemu nie!

I oczywiście wychodzi na to, że dostarczając nowych emocji, koncentrując się na userze i dbając o niego wmawia mu się, że tego właśnie potrzebuje. Niedługo stanie się to produkt nad wyraz poszukiwany, chyba, że wcześniej się wyeksploatuje?

Rada: UX.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s