linkowo

Zastanawiałem się ostatnio, jaki visual stron internetowych lubię? Jakie mnie przyciągają? Takie, które stawiają na usability, a może takie efekciarskie, filmowe, żartobliwe, skłaniające do myślenia, epatujące formą i żenujące treścią … a może na odwrót?

Faktem jest, że większość stron agencji pozycjonujących się jako spece od usabilty jest żenująco słaba.

Strony efekciarskie i „filmowe”, oraz „epatujące” mają jeden zasadniczy minus – ze względów technologicznych (łącze raptem 2Mb/s) – ładują się wolno i szybko mnie nudzą.

Zostają zatem strony z konceptem. Tym bardziej brawa dla Huncwotów za dwie realizację:

Nowy Teatr Warlikowskiego:

nowy_teatr

Muzeum erotyzmu – srebrny medalista tegorocznego EDAwards:

muzeum_erotyzmu

Polecam również realizację złotego medalisty EDAwords agencji Moving Brands.

Lubię strony niestandardowe, z pomysłem dopasowanym do zawartości, stawiające na estetykę, nie koniecznie do bólu użyteczne, chociaż czysto typograficzne rozwiązanie również mnie pociągają.

Rada: Scroll up scroll down.

Skomentuj

