polecenia

Całkiem miło, jeżeli zainteresowanie marką podzielają z Tobą marketerzy, a jeszcze milej, jeżeli robią to w interesujący sposób.

Bohater w spersonalizowanej odsłonie. Volvo XC60.

volvo_xc60

Bohater w wersji cool&vibrant.

skiboots2

Volvo Norway is constantly looking for new and fresh ways of communicating their sponsorship of the hottest alpine ski destinations in Norway. Their brief was to demonstrate the cool, vibrant Volvo…

Więcej zdjęć na stronie toxel.com.

Pozostają w korporacyjnym nurcie, poproszę jeszcze jakąś fajną kampanie Starbucks, tak żeby prześmiewczy poziom trochę się obniżył.

Kawę maja całkiem ok, ale kogo to obchodzi.

lans

Rada: Pseudokorpobzdura – it’s like infections.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s