piwnie

Piwo jest trunkiem z tzw. perspektywą. Chyba jak żaden inny alkohol potrafi podbić radosne oczekiwanie na nadchodzący weekend, do tego piwna perspektywa przedbiegów, przed całonocną imprezą, też wpisuje się w trend.

Do tego, jak żaden inny alcoholic drink, potrafi zapłodnić wyobraźnię i sprawić, że reklama nabierze pożądanych cech – zainteresuje mnie, sprawi, że oglądnę ją jeszcze i jeszcze raz i …nie znajdę produktu w sklepie, ale za to będę o niej pamiętał podczas każdej wizyty w toalecie (sic!).

beer-ad-3

Piwo jest bardzo nieskomplikowanym trunkiem.

beer-ad-1

Piwo integruje, rozleniwia, uspołecznia, z drugiej strony często wywołuje agresję u spożywających. Potrafi też wywoływać nostalgię. Kto nie zbierał puszek za komuny, niech żałuje?

Puszkowe cuda, trącą sztuką, przynajmniej takie mają ambicje:

beercanart07

Piwni marketerzy wiedzą doskonale jak pogrywać z emocjami, zwłaszcza obrońców zwierząt:

budweiser-goldfish-by-inferno

Zresztą stróżów moralności też łatwo poruszyć.

coorslight0ye

Stop! A gdzie tu smak, gdzie powolne oswajanie, które zaczyna się od:

> chęć nowego
> „ładne” opakowanie
> smak
> próbuje inne smaki/szukam dalej
> …

bom3-337x499

Oczywiście o piwnej reklamie napisano tak dużo opracowań, że po ich przeczytaniu ma się ochotę przestawić na wino.

Zawsze najlepsze jest jednak testowanie na własną rękę, zwłaszcza podczas piwnego objazdu po angielskich browarniach, które znaleźć można w prawie każdej wiosce z tzw. tradycjami.

Naprawdę niezłe trunki.

Rada: Be cool is not cool!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s