socjalnie_2

O porzuceniu, a raczej zaniechaniu aktywności na naszej-klasie zdecydowało wypalenie. Po początkowym, pozytywnym zaskoczeniu polskim (szkoda, że twórcy nie dostali godła Teraz Polska) produktem, przyszło zdziwienie spowodowane rosnącą liczbą nieznanych znajomych, które szybko zostało wyparte przez pojawiające się pytanie – po co?

Nie znalazłem tam nic, co zatrzymałoby mnie na dłużej. Ciekawość związaną z – co, kto, z kim, kiedy i jak …teraz wygląda – zaspokoiłem w ciągu paru miesięcy i… przeniosłem moją społeczną aktywność na facebook’a.

Pomijając bardziej angażujący, bo oparty na zainteresowaniach aspekt, dodając do tego minimalną ilość nieznajomych znajomych, całą masę aktywizujących funkcjonalności, oraz możliwość poznania ludzi interesujących się podobną, jak się okazało nie tak niszową, tematyką – ale to chyba od skali zależy…

Na razie +, również w skali lansu i bycia top.

Nic jednak tak nie wzmacnia interpersonalnych relacji jak wspólne wyjście do kina, na piwo, na spacer z dzieckiem, etc.

watchmen_comedy1

Watchmen – ciekawy jestem, czy nie będę miał czkawki z powodu Alana Moore’a i silnie wykorzystywanej ostatnimi czasy komiksowej konwencji.

Rada: Fejs(z)buk!


2 comments

  1. Problem, ktory miales z NK ja przerabiam obecnie z Facebookiem, ok mam profil, swoje profile ma rowniez ok 50 moich znajomych i to chyba tyle. Oswiec mnie, czy cos przeoczylem!?🙂

  2. 😉 zależy czego oczekujesz. Jeżeli chodzi o facebooka to jak do tej pory sprawdził się dla mnie w dwóch kwestiach:
    – wyszukiwanie bardziej niszowych informacji (np. o ulubionych fotografach, muzykach, etc. ) – „pomoc” fanów,
    – oszczędność czasu – patrz wyżej,

    – a w aspekcie interpersonalnym – przyjemne zaskoczenie, że znajomi interesują się również takim Królem Julianem, więc jest kolejny temat do rozmów – heh

    Ale zobaczymy, jak dalej będzie – oczywiście duży + do wszelkich autopromocyjnych akcji;)


Skomentuj

