codziennie

Ostatnio złapałem się na tym, że ludzi czytających gazety coraz częściej wypierają ludzie wpatrzeni w małe ekrany netbooków. IC, EX, kawiarenki, ławki w centrach handlowych …. Taką gazetą to można było się odgrodzić od świata, stworzyć sobie małą enklawę, jasno zakomunikować rodzaj swoich poglądów, zachęcić do interakcji w postaci pytania: Czy mogę pożyczyć …? Netbookiem raczej nikt się nie podzieli!

Dla mnie rewolucja zaczęła się, kiedy salony Empiku udostępniły swoje podwoje złaknionej kolorowych magazynów gawiedzi, potem nastąpił wysyp specjalistycznej prasy. Na tym etapie ciągle byłem w stanie trzymać w jarzmach swoje zainteresowania.

Jednak z czasem coraz większe względy zaczął sobie zaskarbiać RSS – dawał swobodę, pozwalał z jednej strony na maksymalne zróżnicowanie tematyczne, z drugiej umożliwiał specjalistyczne studia przypadku z różnych punktów widzenia.

Potem zacząłem obserwować, jak coraz większy śmietnik robi się z mojej głowy. Mam takie wrażenie, że nieświadomość pewnych rzeczy doskonale wypływa na wydajne trzymanie higieny umysłowej.

A co się dzieje teraz. Większość marketerów pieje, że internet wyprzedza prasę, jako źródło informacji, że internet wyprzedza prasę pod względem wydatków reklamowych, że w Chinach mamy już prawie 300 mln internautów, że władza cenzuruje internet, że niebezpieczna to broń, że branża porno odżywa w sieci, etc … .

Taka „zaraza” z tego intrentu, choroba, przed którą drżą nawet Wielcy.

Obiecałem sobie nie pisać o nowym prezydencie USA, więc wtrącę tylko o odchodzącym. Poza mniej, bądź bardziej kontrowersyjnym spadkiem, zostawił nam parę „interesujących” buszyzmów, doskonale podsumowujących sytuację – żyjemy w ciemnych lochach Internetu!

LOL.

A no tak.

Coraz bardziej zacieśnia się pętla na naszych szyjach. Coraz bardziej rozwijają nam się półkule, aż strach pomyśleć co dalej?

?

Tak to wygląda z perspektywy heavy usera. Na szczęście są jeszcze light userzy i to całkiem liczna grupa.

Rada: One Step Forward, One Step Back!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s