but(nie)

Mam słabość do architektury, bynajmniej nie z powodu kierunku studiów i jednego zaangażowanego przyjaciela, ale z dwóch względów:
– męczy mnie szarość otaczającej rzeczywistości i postrzeganie świata przez pryzmat historii w rodzimej architekturze,
– cieszy mnie, że coraz więcej jest nowych, ruszających się, zmiennych i „inteligentnych” budynków.

I cieszy mnie coraz większe przyzwolenie na śmiałe wizje architektoniczne, utrzymujący się popkulturowy trend, zmuszający marketerów do sięgania po znanych architektów i czynienia z nich twarzy brandów, projektantów ekskluzywnych serii.

Był i Rem Koolhaas, teraz coraz głośniej mówi się o Zaha Hadid. Z jej usług skorzystała firma obuwnicza Melisa, teraz przysła pora na Lacoste.

butnie_zaha-hadid-dla-lacoste2

Do tego prawie ćwierćkilometrowy wieżowiec, projektu Hadid, ma stanąć w Warszawce.

buty_z4770051o1

Brawa dla marketerów. A sobie w nowym roku chciałbym życzyć, paradoksalnie, nie tylko większej konwergencji, ale i dywergencji. Na pewno podziała to ożywczo na rynek.

A dla wszystkich blogerów mała zachęta do blogowania w 2009 roku.

buty_wff-3montage-500x3561

Odrobina przewrotności i szczypta złośliwości są jak najbardziej wskazane.

Rada: We Feel Fine!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s