anno domini 2008

Czas podsumowań (e-)marketingowych ciągle trwa i pewnie przeciągnie się na początek stycznia. Ekonomiczne spory trwają w najlepsze, „niedźwiedzie” serwisy biją na alarm, „bycze” z optymizmem patrzą na pomysł wyprodukowania większej ilości gotówki.

Zobaczymy. Może w dobie kryzysu lepiej postawić na wartości uniwersalne? Także noworocznie kochajmy się, cieszmy i robiąc podsumowanie mijającego roku dostrzeżmy głównie jego plusy.

noworocznie

Dla malkontentów mam również dobrą wiadomości. Rok 2008 już się prawie skończył.

Podsumowując zaś to, co było proponuje subiektywny wybór – czyli co mnie zainteresowało.

1. Miejskie dyskusje – bo jak mało co podgrzewały atmosferę na forach i portalach. Logotypy (plagiotypy?) i realizacje architektoniczne rozgrzewały do czerwności klawiatury userów. Punkt dla Karkowa za niesłabnącą niechęć do wszystkiego co inne i dla krytycyzmu dla samego krytycyzmu. Na marginesie aż dziw bierze, że jednorodzinne iglo stoi we Wrocławiu, a Japończycy proponując nowe, ekologiczne farmy nawiązujące do eskimoskich trendów budowlanych.

noworocznie_2

2. Międzyludzkie dyskusje – bo kluczem w nich jest zbiór paru, podstawowych zasad.

noworocznie_3

3. Ekologiczne larum – ten trend dotyka nawet branże FMCG i jej spirytusowy odłam. Wznieśmy więc ekologiczny toast na szczęście.

noworcznie_4

4. Szpanerskie dyskusje – zawsze uważałem, że design musi być przede wszystkim wygodny, łatwy i użyteczny. Dla tego lubię projekty Arne Jacobsena. Odpoczynek w Egg Chair, to musi być to.

noworcznie_5

Rada: The world’s changed I feel in my…, You feel it, We feel it. You can even smell it.

Ps. Oczywiście wszystkiego najlepszego w nowym, 2009, roku.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s