coś tam

Jestem dobrą posłanką. Potrafię coś tam, coś tam … . Ja też potrafię coś tam, coś tam – a ty potrafisz coś tam, coś tam?

krku_absolut

To „zagadkowe” stwierdzenie można złożyć na karb choroby filipińskiej, która zwykła reaktywować się w najmniej oczekiwanych momentach, czając się na swoje ofiary w sejmowych kuluarach.

I tak nasuwa mi się jedno spostrzeżenia a’propos „spodziewanych” powrotów. Niezależnie od warunków zewnętrznych, bo często kryzys i prosperita jadą na tym samym koniu, zaczynam odczuwać przesyt reklam. Tym razem na tapecie są banki, które też coś tam, coś tam próbują mi zakomunikować …. Niestety nie czuje się gotowy zaufać im, wręcz przeciwnie. Szczególny rodzaj antypatii wyzwalają we mnie MaTYSIAKowie spoty i MultiBankowe virale.

W ramach odprężenia proponuje:
– nie ulegać presji „doła”,
– wstać wcześniej, by spokonie odśnieżyć samochód,
zainwestować w wino.

Rada: Take it easy!


Skomentuj

