szwedzko

Customer2David: David I have bad stomach feeling!
David2Customer: Don’t woory is a part of process (progress – chciałoby się dopowiedzieć)!

nk_logo

Spotkanie z Davidem Erikssonem, CEO/Creative Director North Kingdom, w Lizard King, zostało wystarczająco nagłośnione zarówno od strony blogowej (m.in. opcom, lukaszmacheta.com, etc.), interaktywnej, jak IAB-owej, żeby pokusić się o komentarz poza głównym nurtem.

Z obserwacji, znad parującej kawy z dodatkiem Baileysa, wyłania się obraz iście szwedzkiego stołu, w którym potrawy komponuje zwarty, gotowy i kreatywny zespół.

Przepis na sukces w wydaniu North Kingdom:
– znać swoich wspólników od dzieciństwa, najlepiej jeżeli gra się z nimi razem w piłkę i mieszka w małej miejscowości, gdzie jedynym atrakcyjnym i kreatywnym miejscem, jest to „własnoręcznie” stworzone,
– dodać do tego zamiłowanie do rogacizny pokroju renifera, umiłowanie niestandardowych przypraw i odważnych prezentacji (rogate realizacje, rogate showreele i… może dość już tych rogów),

nk_dsc_1070

– dyplomatycznie odmawiać podawania i przyjmowania nadmiaru zleceń, dokładnie wybierając te najbardziej smaczne,
– wszystko to polać „pozbawionym” pogoni za klientem/pieniędzmi sosem i przystroić w filozoficzne rozważania na temat kreatywnego myślenia rodem ze sztokholmskiej szkoły myśli współczesnej,

nk_mink

– dokładnie raz jeszcze wszystko przeanalizować.

No i wyszło, że prawie idealne agencje interaktywne istnieją.

Rada: Deliver it Hot and Fresh!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s