galaktycznie

Jednak złota polska jesień istnieje! Pojawia się co prawda coraz rzadziej, ale jednak jest. W tych dniach świat przybiera pomarańczową tonację, co mi nieodmiennie kojarzy się z dynią.

A idąc dalej tym tropem z Halloween – ciekawe czym nas w tym roku zaskoczą media? Bo jesienne ramówki już dawno zamknięte i aż prosiłoby się o jakąś małą, dyniową kampanię. Może jakieś delikatne nawiązanie do twórczości mistrza reklamy agrarnej – Giuseppe Arcimboldo?

W końcu ile można rozmawiać o kryzysie finansowym i oglądać bankowe reklamy?

Rada: Take it Pumpkin!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s