zabawowo

Zawsze marzyłem o niezłej stronie dla Palymobili – takiej w pełni interaktywnej, takiej po prostu fajnej. W podobnym tonie podchodzę do Lego. I zawsze chciałem, żeby tą wypaśną stronę zrobiła szwedzka Agencja North Kingdom (obszerne tzw. „work in progress” na firmowym blogu).

Jako, że jedna firma już dawno zaczęła stawić na niestandardowe i limitowane serie, w czym niewątpliwie pomagają jej artyści – Zbigniew Libera, czy Nathan Sawaya – zaczynam się zastanawiać, czy drogi moich dziecięcych zabawek nie rozeszły się.

Lego inspirując się celebrytami, same inspirują artystów, a Playmobile trochę podążając tą drogą, bardziej wykorzystują jednak (nie)zwykłość, którą opakowują – najczęściej – w różne kostiumy: historyczny, fantastyczny, realistyczny, melodramatyczny, etc… .

Mój bejbik ostatnio preferuje Playmobile, bo … Mapa Tata, Mapa!!! (czyt. bo podoba jej się małpa) potwierdzając moją tezę o tym, że nic tak nie rozwija wyobraźni i inwencji dziecka, jak proste zabawki.

Ja wolę klocki Lego, bo zostawiają większe pole do creative thinking – poza tym zawsze można dzięki nim pokazać się na takim Golden Drum.

Rada: Po prostu.


One comment

  1. klocki lego mam od zawsze…
    mam tez takie po starszym bracie ktore mają 27 lat i zapewne bedzie sie nimi bawic moja córka


Skomentuj

