różnorodnie

Dzisiejszy wpis będzie trochę o sexie, a trochę o sztuce. Ad sexu, to polecam nową kampanie Diesel-a – takie porno vintage, w sam raz na 30-lecie marki. Osobiście preferuje takie virale, bo spełniają podstawową zasadę marketingu – wyróżniają się. Można powiedzieć, że …. to naprawdę reklama do dupy.

Ad sztuki – to zawsze marzyło mi się, że nastaną takie czasy, że będzie ją można kupić w supermarkecie – i proszę wystarczy wybrać się do Wiednia i zakupić sztuki, ze 4 kg przynajmniej. Można powiedzieć, że … to prawdziwa sztuka kupowania.

Do tego dochodzi chęć sztuki to bycia niezwykle arogancką muzą. Saturday Morning Breakfast Cereal doskonale to zilustrował i podpisał:

To tyle ad poniedziałkowych pogaduch. Temat został wyczerpany.

Rada: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


4 comments

  1. hehehe widziałam już tą reklame.spodnie Diesel i owszem zawsze modne i wygodne ale plastikowy porno vintage nie przemawia do mnie.jeżeli juz erotyzm to wole w wersji Sisley.

  2. no tak ale erotyzm Sisley w wersji złagodzonej jest i przez to bardziej dostępnej.Reklamy Diesla przełamuja jakąs granice w reklamie,bardziej świecą i rażą..
    a Guy Bourdin po prostu piękne i subtelne
    troche kojarzą mi sie z teledyskami Madonny
    pozdrawiam

  3. … a nie zgadzam sie. sisley, tak jak i diesel, eksploruje nurt porno. nie na darmo richardson zwany jest krolem porno-estetyki. a co do bourdina to fakt – madonna nawet miala proces za plagiat. i ona i on, posmiertnie, skorzystali na tym – heh

    rowniez pozdrawiam:)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s