szumnie

Ehhh, na szczęście nie traktuje swojego bloga w kategorii „generatora newsów”, bo jakby to wyglądało? Dlatego zazwyczaj pozwalam uleżeć się informacją. Jednak czasem czuje się przybity ilością odgrzewanych kotletów, tym bardziej, że sam chętnie je odgrzewam, na zasadzie „interesuje mnie to z różnych względów”.

I jako dorywczy czytelnik Brand Energizing, ucieszyłem się, że kotlety sprzed dwóch lat smakują równie dobrze, jak w momencie, kiedy zostały przemielone.
Shai Wear zrobił szzzzzzzzzzzummmmmmm. A reszta w zasadzie zrobiła się sama. A po dwóch latach doczekał się publikacji w magazynie o marketingu zintegrowanym.

Prawie wszystkie składniki szumu wg Marka Hughes’a zostały wykorzystane, firma osiągnęła swoje cele, wszyscy są zadowoleni, tylko pozostaje jedno drobne „ale” … dziś to kotlet.

Rada: odgrzewaj, nie przegrzewaj!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s