nasza-klasa

Zapisując się do Naszej-klasy przez głowę przemknęło mi, że jakiś kilkudziesięciu znajomych z pewnością będę miał – mam ich coś koło 130, a daleko mi do rekordzistów-kolekcjonerów z Mojej-klasy.

Znajomych niby dużo, po fotkach sądząc wiedzie im się dobrze i stan życiowy w pełni zilustrowany jest. Pewnie niedługo i badania socjologiczne na przykładzie portalu będą kwitły.

Ja sobie cenie portal za możliwość podglądania, oceniania, nabijania się i plotkowania – dzień w pracy ludzie zaczynają od komentarzy na temat tego, co u kogo słychać … i tak już prawie od roku. Nudno.

Rada: wspólNOTa


Skomentuj

