z dystansem

Ze zdrowym, rzecz jasna, dystansem należy podchodzić do życia – taka mądrość obiegowa! Rzadko mi się to co prawda udaje, bo na przykład grając w totka (ponad 14 mln różnych kombinacji) i mając w perspektywie naprawdę duuuużą wygraną zacząłem się zastanawiać na co przeznaczę tę kwotę i … trafiłem 3, więc problem mam mniejszy, a w zasadzie go nie mam, bo za 16 zł to nie poszaleje, ale może na dwie kawy starczy.

W ramach ćwiczeń, mających wspomóc zdrowe wzbudzanie w sobie dystansu, polecam 6 feet under.

Serial jest bardzo pro, pod każdym względem – więc śmierć, homoseksualizm, damsko-męskie, artystyczne i życiowe rozterki budują jego odjechaną atmosferę.

Jednak, po trzymiesięcznym śledzeniu perypetii jego głównych bohaterów, stanąłem przed wyborem – czy Californications, a może Spaced albo „historyczne prawda” Rome? Co dalej?

Rada: z dysonansem.


Skomentuj

