ciekawy(m)

Dzień dobry! Jestem zainteresowany Pana propozycją, a czy jest Pan zainteresowany moją? – twarz pijaka wyrażała napięcie, które w połączeniu z rozluźniającym działaniem alkoholu dawało raczej komiczny efekt.
Ale o co chodzi? – zapytał zdziwiony.
No Pan kupi ode mnie kombinerki, a ja będę miał na piwo?

Pan/Pani kupi ode mnie mój produkt, a ja nie będę musiał już dłużej udawać.

Ale jak to w życiu bywa udawać trzeba, informacje przekazywać wybiórczo, wykazywać się dyplomacją, robić dobrą minę do złej gry, czasami pogrywać, czasami delikatnie, a czasami twardo negocjować. Można być również spolegliwym, ale nie za nadto, bo asertywność również jest ceniona. Nic się na tym nie straci, a zyskać można – zatem trzeba próbować!

Powyżej opisany profil idealnie pasuje do:
a) …
b) …
c) …

Rada: odpowiedzi prosimy nadsyłać mailem, równocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Skomentuj

