słomianym

Nie chodzi bynajmiej o mój zapał. Zostałem sam i … nie szaleje, nie pije, nie spotykam sie z kumplami, nie wychodzę z domu i nie szlajam się. Jestem słomianym wdowcem ale tylko w teorii. Zostałem z zaległościami – muszę posprzątać mieszkanie, wyczyścić balkon, odkurzyć, czyli generalnie ogarnąć. Więc może po prostu zdziadziałem skoro bardziej mi w głowie 1-szy sezonu Rzymu niż szaleństwa?

No i dziś dowiedziałem się, że nie jestem zorientowany, bo nie wiem kto zacz Iga Wyrwał, może dlatego, że nie czytam Pudelka ostatnio, tylko Pereza Hiltona. Coś mnie nie kręcą mnie polskie celebsy, bo … chyba już wszystko na ten temat napisano, a co nie napisano, to napisze Perez – hehe.


Skomentuj

