milionowo

Rzadko trafia się możliwość tak dużej wygranej – 25mln – w Totolotku. Więc pewnie owczym pędem pójdę zapłacić przysłowiowy podatek od marzeń, zwany przez niektórych podatkiem od głupoty, bo czego by nie?

lotto

Na pewno nie kupię sobie różowej, pluszowej kanapy, ani nie będę wysyłał polskich elit politycznych na Marsa (One Way Ticket) jak co poniektórzy, ale … prawdą „objawioną” jest to, że Lotto, podobnie jak cała rzesza kasyn, salonów do gier, etc. idealnie wpisuje się w User-centric dreams i będzie się wpisywać niezależnie od koniunktury i zawirowań politycznych.

A co na to User-centric design? A no zainteresowanych odsyłam do pouczającej lektury Johnny Holland Magazine (Adrian Chan – A Social Interaction Primer). Może tylko dodam, że czasami szkoda, że „zachodnie” trendy docierają do nas z paruletnim opóźnieniem. Z drugiej strony daje to oczywistą przewagę – wiadomo, co niedługo będzie standardem. Reklama, design, it … zawsze warto pamiętać o tym, że:

Users are our business model, and failure to engage users not only kills participation, but all other aspects of a social media company’s business also.

A poza tym User-centric dreams i User-centric design często/zawsze chodzą w parze!

Rada: Center to someone else!

About these ads

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s